Hoe werkt ons portaal?
In het klantportaal kunt u al uw gebouwen/locaties (objecten), installaties, werkbonnen, facturen en andere relevante documentatie inzien. Zo heeft u te allen tijde de mogelijkheid om de huidige stand van zaken online te raadplegen.
Het klantportaal is voor al onze klanten met een onderhoudscontract. Zowel zakelijke- als particuliere klanten kunnen gebruik maken van het klantenportaal. Voor onze klanten met meerdere installaties met soms meerdere locaties/gebouwen biedt het portaal een duidelijk overzicht. Wilt u ook gebruik maken van het klantportaal? Neem contact met ons op!
Hoe achterhaal ik mijn inloggegevens?
U kunt uw account beheren in het klantportaal zelf. Als u de inloggegevens kwijt bent en niet meer in het portaal kunt komen, dient u contact met ons op te nemen.
Klopt er iets niet in het klantportaal?
Alle gegevens worden uiteraard met de uiterste zorg verwerkt. Indien u echter een fout aantreft, is het belangrijk dat u daar melding van maakt. Wij kunnen het dan in ons systeem corrigeren.
Werkt er iets niet in het klantportaal?
Als u problemen heeft met het klantportaal dient u contact met ons op te nemen. Wij staan klaar om te helpen!
Eén van onze specialisten neemt binnen twee werkdagen contact met u op.
Transportweg 2
3771 NM Barneveld